запуск та впровадження

Як підключитися до платіжної системи

Підготовка для підключення до Liqpay

  • Якщо ваша організація вже співпрацює з Приватбанком, то необхідно перевірити, чи є у вас доступ до особистого кабінету юридичної особи Приват24
  • Якщо немає, то необхідно звернутися до відділення Приватбанку, в якому ви обслуговуєтесь

Якщо ваша організація ще не співпрацювала з Приватбанком, то можливо знадобиться верифікація юридичної особи у найближчому відділенні.

Підготовка для підключення до іншого платіжного сервісу

Підготуйте наступний пакет документів:

  • Копія виписки з ЄДР / свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
  • Копія паспорта керівника юридичної особи (всіх сторінок, де є записи)
  • Копія ІПН директора юридичної особи
  • Довідка про відкриття поточного рахунку в банку/держказначействі (оригінал або копія)
  • Копія статуту / положення (установчого документу)
  • Наказ про призначення керівника юридичної особи:
    • копія наказу про затвердження контракту директора або наказ про призначення від органу управління — Обласної адміністрації, Міністерства культури тощо
    • (за наявності) наказ по підприємству про початок роботи на посаді директора
  • Якщо заклад — неприбуткова організація, то лист на бланку організації у довільній формі з зазначенням ("Згідно з законом...., стаття...., у Комунальному закладі (Громадської Організації, Благодійного Фонду) бенефіціари відсутні".
  • Структура власності (непотрібна неприбутковим організаціям)
  • Копія фінансової звітності за попередній рік (баланс)

Копії документів мають бути завірені у форматі — Копія вірна, ПІБ, підпис з печаткою. Як правило, для попередньої перевірки пакет документів необхідно відсканувати.

Додатково, при підписання договору на еквайринг коштів, необхідно заповнити опитувальну анкету. Зверніть увагу, що при заповнені наступних пунктів необхідно внести інформацію:

  • п. 7 — вказати директора
  • п. 8 — в розділі про фізичні особи написати "відсутні", в розділі про юридичні особи вписати відповідно інформацію про засновника: «….. обласна / …. міська рада / міністерство культури» в особі структурного підрозділу в сфері культури"
  • п. 9 — написати "Бенефіціари відсутні"
  • п. 10 — необхідно заповнити відповідно до ваших установчих документів
  • п. 14 — підкреслити "постійні відносини" і "приймання платежів"
  • п. 16 — написати "діяльність не ліцензується, ліцензії відсутні "
  • п. 17 — має бути заповнений

Як правило, активація неприбуткових організацій відбувається після отримання платіжною системою повного пакету документів у паперовому вигляді. Отже, при помилках заповнення чи формування пакету документів необхідно буде надсилати документи повторно.


Залишити коментар