Підготовка для підключення до Liqpay
- Якщо ваша організація вже співпрацює з Приватбанком, то необхідно перевірити, чи є у вас доступ до особистого кабінету юридичної особи Приват24
- Якщо немає, то необхідно звернутися до відділення Приватбанку, в якому ви обслуговуєтесь
Якщо ваша організація ще не співпрацювала з Приватбанком, то можливо знадобиться верифікація юридичної особи у найближчому відділенні.
Підготовка для підключення до іншого платіжного сервісу
Підготуйте наступний пакет документів:
- Копія виписки з ЄДР / свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
- Копія паспорта керівника юридичної особи (всіх сторінок, де є записи)
- Копія ІПН директора юридичної особи
- Довідка про відкриття поточного рахунку в банку/держказначействі (оригінал або копія)
- Копія статуту / положення (установчого документу)
- Наказ про призначення керівника юридичної особи:
- копія наказу про затвердження контракту директора або наказ про призначення від органу управління — Обласної адміністрації, Міністерства культури тощо
- (за наявності) наказ по підприємству про початок роботи на посаді директора
- Якщо заклад — неприбуткова організація, то лист на бланку організації у довільній формі з зазначенням ("Згідно з законом...., стаття...., у Комунальному закладі (Громадської Організації, Благодійного Фонду) бенефіціари відсутні".
- Структура власності (непотрібна неприбутковим організаціям)
- Копія фінансової звітності за попередній рік (баланс)
Копії документів мають бути завірені у форматі — Копія вірна, ПІБ, підпис з печаткою. Як правило, для попередньої перевірки пакет документів необхідно відсканувати.
Додатково, при підписання договору на еквайринг коштів, необхідно заповнити опитувальну анкету. Зверніть увагу, що при заповнені наступних пунктів необхідно внести інформацію:
- п. 7 — вказати директора
- п. 8 — в розділі про фізичні особи написати "відсутні", в розділі про юридичні особи вписати відповідно інформацію про засновника: «….. обласна / …. міська рада / міністерство культури» в особі структурного підрозділу в сфері культури"
- п. 9 — написати "Бенефіціари відсутні"
- п. 10 — необхідно заповнити відповідно до ваших установчих документів
- п. 14 — підкреслити "постійні відносини" і "приймання платежів"
- п. 16 — написати "діяльність не ліцензується, ліцензії відсутні "
- п. 17 — має бути заповнений
Як правило, активація неприбуткових організацій відбувається після отримання платіжною системою повного пакету документів у паперовому вигляді. Отже, при помилках заповнення чи формування пакету документів необхідно буде надсилати документи повторно.