запуск та впровадження

Початок роботи з АСПК в музеї

Офіційно застосування АСПК у закладі починається з публікації наказу про початок використання системи та призначення адміністратора АСПК.

Адміністратор АСПК проводить інструктаж наступних посадовців:

Контролерів

  • Порядок перевірки електронного квитка
  • Порядок дій у випадку відмови обладнання для контролю квитків
  • Порядок дій у випадку заборони входу за електронним квитком

Касирів

  • Порядок продажу квитків через АСПК (у випадку автоматизації каси)
  • Умови та порядок повернення коштів за невикористані квитки
  • Порядок дій у випадку збоїв та відмови обладнання

При проведені інструктажу необхідно на практиці відпрацювати перевірку електронного квитка. Для цього необхідно створити в АСПК новий захід, наприклад з назвою «Навчання з перевірки квитків», та створити групу безкоштовних квитків для нього. За допомогою інструментарію АСПК видати кілька електронних квитків та відпрацювати їх валідацію на вході.

Під час навчання кожен квиток необхідно валідувати двічі, аби побачити, як виглядають обидві відповіді системи:

  • Вхід дозволено
  • Вхід заборонено / спроба повторного входу
Скріншоти повідомлень про перевірку квитків на смартфоні

Після проведення інструктажу можливо починати офіційні продажі за допомогою АСПК. Для цього необхідно:

  • Розмістити кнопку «Квитки онлайн» на веб-сайті закладу.
  • Розмістити новину на сайті
  • Розмістити новину про початок продажу квитків онлайн на сторінках закладу у соціальних мережах.
Королівський музей образотворчих мистецтв, Бельгія. Посилання на купівлю квитка онлайн знаходиться на всіх сторінках, у верхній частині сайту.
Національний технічний музей, Прага. Посилання на онлайн купівлю квитків розміщено на всіх сторінках, у правій колонці, та підсилюється іконкою квитка.
Музей Варшавського повстання, Варшава. Посилання на купівлю квитка знаходиться на найвиднішому місці, поруч з логотипом, на кожній сторінці сайту.
Музей палацу короля Яна ІІІ у Віланові розмістив посилання на купівлю квитків на кожній сторінці сайту, одразу під шапкою, за допомогою графічної іконки та надпису.
Угорський музей під відкритим небом розміщує посилання на квитки онлайн в нижній частині сайту.

Якщо у закладу немає власного веб-сайту, то важливо додати посилання на сторінку продажу квитків у поле «URL сайту» в налаштуваннях сторінки в соціальних мережах.

В подальшому, при публікації дописів у соціальних мережах:

  • Додавайте заклик «Придбайте квиток за посиланням» в кінці кожного допису, направленого на залучення відвідувачів онлайн
  • Додавайте посилання на сторінку продажу квитків у відповідне поле для всіх дописів, які анонсують захід та просувають його у мережі Facebook
Залишити коментар