запуск та впровадження

12 кроків до електронного квитка

1. Підбір команди
Призначити одного чи кілька співробітників, відповідальних за реалізацію проекту.

2. Етапи та цілі впровадження
Визначити цілі впровадження, порядок, терміни їх виконання та відповідальних.

3. Вибір АСПК
Обрати програмне забезпечення, яке забезпечить випуск, продаж, валідацію та облік квитків.

4. Модель продажу квитків
Обрати, продаж квитків якого типу буде здійснюватися: з відкритою датою чи на конкретну дату та час.

5. Платіжна система
Для прийому оплати онлайн необхідно підключити заклад до платіжної системи.

6. Вибір обладнання
Визначити перелік необхідного обладнання та техніки.

7. Підготовка промо-матеріалів
Описи, фотографії, афіші.

8. Підготовка інформаційних матеріалів
Умови повернення, правила відвідування, відповіді на часті запитання.

9. Призначення відповідальних
Визначення обов’язків співробітників, які задіяні у бізнес-процесах АСПК.

10. Проведення навчання
Теоретична та практична підготовка до виконання посадових обов’язків.

11. Забезпечення стабільної роботи
Заходи для забезпечення роботи закладу у випадках аварій у мережах електропостачання чи мережі Інтернет.

12. Запуск бізнес-процесів
Початок роботи АСПК та продажу електронного квитка.

Залишити коментар