Окремим підвидом фотографій є афіша заходу. Якщо зображення та фотографії, які використовуються при оформлені веб-сайту, мають на меті передати атмосферу та зацікавити, то головна мета афіші — привернути увагу, виділити ваш захід серед десятків та сотень дописів та постів, які щодня переглядає користувач соціальних мереж.
Поради «Національного координаційного центру з питань залучення відвідувачів» (Великобританія) щодо створення афіш:
Хороша афіша має:
- Привертати увагу: малюнок чітко ідентифікується і допомагає виділитися
- Викликати зацікавленість: хочеться роздивитися уважніше і дізнатися більше
- Легко сприйматися: мати лаконічне та чітке текстове повідомлення
Готуючи текст для афіші:
- Уникайте довгих речень та великої кількості текстових блоків
- Максимально замінюйте текст зображеннями (наприклад, іконка, яка символізує дату початку заходу)
- Для форматування тексту максимально використовуйте марковані списки. Це дозволяє уникнути великої кількості допоміжних слів
- Пам’ятайте: афіша — це не книга
І головне:
- Експериментуйте. Пробуйте різні фотографії та зображення, допоки ви не зрозумієте, які саме найкраще спрацюють на аудиторію вашого музею. Соціальні мережі дають змогу оцінити рівень взаємодії з кожним вашим дописом.
- Вивчайте роботи інших музеїв та культурних організацій, приклади афіш з комерційного сектору, розширюйте всій світогляд та активно застосовуйте на практиці.
Як виглядають афіші музеїв Європи
Афіші дослідницького наукового центру "Coimbra", Португалія:
Афіша наукового музею Príncep Felipe y al Hemisfèric, Іспанія:
Афіші національного художнього музею Каталонії, Барселона, Іспанія:
Афіша національного музею природної історії, Франція. Посилання на купівлю квитка онлайн на кожному слайді афіші:
Афіша Морського музею, Франція:
Афіша Музею Вісбадена, Німеччина:
Афіша Гаазького історичного музею, Німеччина: