запуск та впровадження

Розробка афіш заходів, які проводить музей

Окремим підвидом фотографій є афіша заходу. Якщо зображення та фотографії, які використовуються при оформлені веб-сайту, мають на меті передати атмосферу та зацікавити, то головна мета афіші — привернути увагу, виділити ваш захід серед десятків та сотень дописів та постів, які щодня переглядає користувач соціальних мереж.

Поради «Національного координаційного центру з питань залучення відвідувачів» (Великобританія) щодо створення афіш:

Хороша афіша має:

  • Привертати увагу: малюнок чітко ідентифікується і допомагає виділитися
  • Викликати зацікавленість: хочеться роздивитися уважніше і дізнатися більше
  • Легко сприйматися: мати лаконічне та чітке текстове повідомлення

Готуючи текст для афіші:

  • Уникайте довгих речень та великої кількості текстових блоків
  • Максимально замінюйте текст зображеннями (наприклад, іконка, яка символізує дату початку заходу)
  • Для форматування тексту максимально використовуйте марковані списки. Це дозволяє уникнути великої кількості допоміжних слів
  • Пам’ятайте: афіша — це не книга

І головне:

  • Експериментуйте. Пробуйте різні фотографії та зображення, допоки ви не зрозумієте, які саме найкраще спрацюють на аудиторію вашого музею. Соціальні мережі дають змогу оцінити рівень взаємодії з кожним вашим дописом.
  • Вивчайте роботи інших музеїв та культурних організацій, приклади афіш з комерційного сектору, розширюйте всій світогляд та активно застосовуйте на практиці.

Як виглядають афіші музеїв Європи

Афіші дослідницького наукового центру "Coimbra", Португалія:

Афіша наукового музею Príncep Felipe y al Hemisfèric, Іспанія:

Афіші національного художнього музею Каталонії, Барселона, Іспанія:

Афіша національного музею природної історії, Франція. Посилання на купівлю квитка онлайн на кожному слайді афіші:

Афіша Морського музею, Франція:

Афіша Музею Вісбадена, Німеччина:

Афіша Гаазького історичного музею, Німеччина:

Ваша афіша має розбивати стереотипи, що музей – це щось старе, не цікаве та нудне. Це і є головним правилом при розробці афіші ваших заходів.

Залишити коментар