Звертаємо вашу увагу на те, що і після впровадження АСПК частина замовлень на групове екскурсійне обслуговування від корпоративних клієнтів буде поступати традиційними каналами — за допомогою телефону чи email. З впровадженням АСПК необхідно буде враховувати ці бронювання при визначенні кількості квитків / екскурсій, доступних для замовлення онлайн чи через касу.
-
Зміст
- Електронний квиток та автоматизовані системи продажу квитків
- Підготовка до впровадження АСПК
- 12 кроків до електронного квитка
- Як вибрати АСПК для музею
- Моделі продажу квитків
- Вибір та підключення до платіжної системи
- Вибір обладнання для роботи АСПК
- Поради з підготовки промо-матеріалів
- Розробка інформаційних документів
- Бізнес-процеси електронного квитка
- Початок роботи з АСПК в музеї
- Забезпечення стабільної роботи АСПК
- Захист від шахрайства
- Карантинні заходи
- Конфіденційність персональних даних