запуск та впровадження

Написання промо-текстів для музею

Гарний текст — це той, який приводить відвідувачів у заклад. Фотографії, афіші, відео — лише привертають увагу, створюють атмосферу та тиснуть на підсвідомість, але переконливі аргументи відвідувач саме читає.

Перше речення:

  • У 95% випадків перше речення тексту визначає, чи перегляне його відвідувач бодай по діагоналі, чи пропустить.
  • Написання першого речення вимагає максимальної уваги і викликає найбільші складності. Не бійтеся міняти, викидати та перероблювати його.
  • Пам’ятайте: у вас пів-секунди, аби захопити увагу читача. Не вийшло — і він продовжив гортати стрічку далі.

Приклади:

  • Поганий початок речення: «Ви побачите перлину архітектури XVII століття …». Нагадує шкільний підручник.
  • Гарний початок: «Ви ніколи не здогадається, що козаки ховали у церковному льосі …»

Стиль:

  • Уникайте офіційної лексики, стилю канцелярських документів чи підручників з історії.
  • Пишіть, аби було цікаво вашим потенційним відвідувачам, а не так, що текст виглядає науковим.

Форматування тексту

  • Розділяйте текст на абзаци кожні два-три речення.
  • Розділяйте кожні два-три абзаци підзаголовком.
  • Всі переліки робіть маркованими списками.

Загальні поради

  • Пишіть простими реченням, уникайте складних. Одне речення — одна ідея (теза).
  • Не витрачайте слова на опис того, що людина побачить! Розкажіть, які емоції відчує чи які знання отримає!
  • Закінчуйте текст закликом до дії (приходьте до нас, реєструйтесь за посиланням, придбайте квиток тощо).
  • Довгі тексти ніколи не читають до кінця — не марнуйте свій час на довгі оповідання. Опис експозиції має поміститися у 2-3 речення, опис екскурсії — у 3-4.

Взірці

Недостатньо, аби відвідувач перейшов на ваш сайт. Ви ще маєте переконати його, що відвідування закладу буде цікавим та пізнавальним. Два головних інструменти дозволяють вам впливати на прийняття рішень – фотографії та текст. Головне питання, на яке має отримати відповідь ваш потенційний відвідувач – чому я маю прийти в музей?

Залишити коментар