запуск та впровадження

Сучасний тренд при розробці відеоматеріалів

Відеоконтент — потужний інструмент для просування закладу у соціальних мережах, в першу чергу серед молодіжної аудиторії.

Якщо заклад має ресурс на створення відео та планує працювати над залученням аудиторії віком від 13 до 21 року, то варто звернути увагу на короткі відео, тривалістю від 10 до 60 секунд. Наразі це — найпопулярніший формат серед молоді. Вперше він був випробуваний соціальною мережею TikTok, зараз його впроваджують Instagram та Facebook.

Найголовніший принцип при роботі з відео-контентом — експериментувати та перевіряти, що найкраще підходить для вашої аудиторії. Створюйте короткі відео, розміщайте у соціальних мережах та аналізуйте реакцію аудиторії, аби кожне наступне відео привертало ще більше уваги.

П’ять основних напрямків для створення відео

1. Екскурсія закладом. Створіть міні-тур по постійній експозиції чи окремій залі вашого музею.
2. Історія предмету. У колекції музею зберігаються тисячі артефактів, і ніхто не знає краще за спеціалістів вашого закладу історію та цікаві факти про ці експонати.


- Чудовий відео канал у Галереї Уфізі у місті Флоренція, Італія

3. Розмова з експертом. Відеозапис співробітника закладу, який розповідає про майбутній захід або ваш заклад.
4. Візуалізація навчально-ігрових матеріалів. Якщо у закладу є матеріали, орієнтовані на дитячу аудиторію, то можна спробувати візуалізувати їх. Велику популярність у Європі на Північній Америці мають заходи для дітей «Зроби свій музей», до яких додатково знімають відео:


- Канал Hurstville Museum & Gallery
- Канал Santa Cruz Museum of Natural History

5. За завісою. Завжди цікаво подивитися, як працює та частина закладу, яку не бачать відвідувачі: як плануються виставки, як створюються експозиції, як відбувається реставрація, та подібні сюжети.

Відеоконтент – складний, але потужний інструмент для залучення відвідувачів до музею та збільшенню лояльності вашої аудиторії.

Залишити коментар