Якщо у закладі продаж квитків на відвідування здійснюється за моделлю «відкрита дата», то в такому випадку при замовленні екскурсії відвідувач обирає бажану дату відвідування.
Після отриманні замовлення відповідальна особа має:
- Пересвідчитися, що є фактична можливість провести екскурсійне обслуговування у бажаний відвідувачем час
- У випадках, коли такої можливості немає з різних причин, відповідальна особа має погодити з відвідувачем іншу дату відвідування та надіслати йому нові квитки
- У випадках, коли немає перепон для надання послуги екскурсійного обслуговування, додатково контактувати з відвідувачем не має потреби
- Внести екскурсію в розклад проведення екскурсій в музеї чи в аналогічний документ
Відповідальний співробітник: призначається окремо.