запуск та впровадження

Повернення коштів за квитки

Повернення коштів за невикористані квитки здійснюється у випадках, передбачених правилами закладу про повернення квитків.

  • Повернення здійснюється на підставі письмової заяви покупця
  • Після отримання заяви відповідальна особа перевіряє відповідність правилам повернення закладу і приймає рішення про повернення або відмову у поверненні коштів
  • У випадку відмови — повідомляє відвідувачу про причину
  • У випадку погодження — скасовує замовлення та передає інформацію про замовлення до бухгалтерії
  • Відповідальний бухгалтер здійснює фактичне повернення коштів

Важливо:

  • Повернення коштів за квитки, придбані онлайн, через платіжну систему, виконується виключно в платіжній системі, а повернення відбувається на ту банківську карту, з якої була здійснена оплата.
  • Виконувати повернення готівкою за квитки, придбані онлайн чи навпаки — порушення діючого фіскального законодавства.

Відповідальні особи: адміністратор АСПК, бухгалтер.

Залишити коментар