Повернення коштів за невикористані квитки здійснюється у випадках, передбачених правилами закладу про повернення квитків.
- Повернення здійснюється на підставі письмової заяви покупця
- Після отримання заяви відповідальна особа перевіряє відповідність правилам повернення закладу і приймає рішення про повернення або відмову у поверненні коштів
- У випадку відмови — повідомляє відвідувачу про причину
- У випадку погодження — скасовує замовлення та передає інформацію про замовлення до бухгалтерії
- Відповідальний бухгалтер здійснює фактичне повернення коштів
Важливо:
- Повернення коштів за квитки, придбані онлайн, через платіжну систему, виконується виключно в платіжній системі, а повернення відбувається на ту банківську карту, з якої була здійснена оплата.
- Виконувати повернення готівкою за квитки, придбані онлайн чи навпаки — порушення діючого фіскального законодавства.
Відповідальні особи: адміністратор АСПК, бухгалтер.