запуск та впровадження

Гібридна модель продажу квитків

Зважаючи на те, що відвідування багатьох закладів культурної спадщини України має виражений сезонний характер, можливо поєднати обидві моделі. Протягом «низького сезону» продавати квитки на основі моделі з відкритою датою, а з початком «високого сезону» перейти до продажів квитків за календарем.

Переваги такого підходу очевидні — зниження адміністративного навантаження на співробітників протягом низького сезону та ефективне управління потоком відвідувачів у високому сезоні.

Для уникнення можливих непорозумінь з відвідувачами, які придбали квиток протягом низького сезону, а планують відвідати заклад у високий сезон, коли вже діє розклад відвідувань, рекомендується вказувати на квитках кінцеву дату, до якої дозволено вхід за цим квитком.

Залишити коментар