До початку епідемії COVID-19 ця модель продажу квитків застосовувалася для організації відвідувань у найпотужніших світових музеях.
Аби уникати тісняви та рівномірно розподіляти відвідувачів протягом всього дня, робочий день розподіляють на рівномірні проміжки, для кожного з яких встановлюється обмеження на кількість квитків для відвідувачів.
З початком пандемії така модель почала широко застосовуватися практично у всіх європейських музеях, які користуються онлайн-системами продажу квитків, оскільки дозволяє ефективно регулювати кількість відвідувачів, які одночасно знаходяться на території закладу.
Квитки, придбані за такою моделлю, мають наступні характеристики:
- На квитку чітко вказано дату початку візиту, спізнення є підставою для скасування візиту без права перенесення чи відшкодування
- Можна обмежити кількість квитків, доступних для відвідування у визначений інтервал часу, у відповідності до можливостей музею
- Можна обмежити кількість екскурсій, які проводяться одночасно, відповідно до фактичної присутності співробітників
Переваги моделі:
- Дозволяє прогнозувати відвідуваність з високою точністю
- Дозволяє формувати розширену аналітику по часу придбання / часу відвідування
- Дозволяє рівномірно розподілити відвідувачів протягом дня та по дням тижня
- За умови продажу всіх доступних квитків у години пік підвищує відвідуваність у менш завантажений час цього ж дня
- Дає можливість гнучко регулювати доступну кількість квитків, екскурсій та додаткових послуг
- Мінімізує ризик замовлення більшої кількості послуг, ніж музей може надати
- Мінімізує комунікації щодо організації екскурсійного обслуговування
- Дає можливість гнучко формувати вартість послуг (в залежності від дня тижня та години дня)
Недоліки:
- Вимагає більше часу на адміністрування процесу (необхідність розроблення розкладу та обмежень на кількість квитків)
- Виникає необхідність обробляти запити на зміну дати відвідування