запуск та впровадження

Додаткові можливості АСПК

Наявність цього функціоналу не є обов’язковим для автоматизованої системи продажу квитків у музей, але його застосування розширює можливості закладу та дозволяє ефективніше організовувати свою роботу.

Організація відвідування по календарю (time slots)

Майже всі світові та європейські музеї з високою відвідуваністю організовують відвідування та продаж квитків по календарю.

За допомогою цього функціоналу робочий день музею розбивається на декілька часових інтервалів (time slot), які доступні для відвідування.

Для кожного інтервалу встановлюється обмеження на кількість відвідувачів, які можуть відвідати заклад. Обмеження встановлюється через лімітування загальної кількості квитків.

Наприклад, музей Ватікану відкриває свої двері для відвідувачів о 8:00. Далі інтервали для входу йдуть кожні 30 хвилин —  8:30, 9:00, 9:30... аж до 16:00 — часу входу останніх відвідувачів.

Адміністрація музею встановила обмеження у 1500 квитків всіх видів на кожен інтервал, але незважаючи на такі обмеження музей вщент заповнено протягом всього високого сезону.

Система організації відвідування по календарю має відповідати наступним вимогам:

  • Має бути можливість задати інтервали для входу (час початку та тривалість) на будь-який день
  • Має бути можливість відключати продаж таких квитків у певні (довільні) дні та часові інтервали
  • Має бути можливість встановити кількість відвідувачів, перелік, вартість та кількість квитків, доступних для продажу.

Бронювання екскурсій та групових візитів

На додачу до автоматизації продажу квитків, корисною буде можливість бронювати у АСПК групові візити та екскурсії. Ця опція стане у нагоді співробітникам закладу, які обробляють такі замовлення.

Бронювання майбутніх візитів у АСПК дозволяє:

  • Створити єдине касове поле у закладі
  • Враховувати заброньовані візити при розрахунку кількості квитків та послуг, доступних для замовлення
  • Планувати завантаження екскурсоводів та уникати замовлення більшої кількості екскурсій, ніж можливо забезпечити

Опція стане в нагоді для закладів з середньою та високої відвідуваністю.

Інструменти комунікації з відвідувачами

Наявність навіть найпростіших інструментів для контактів з відвідувачами значно спрощує комунікацію та організацію повторних відвідувань. До таких інструментів відносяться:

  • Email-розсилки
  • Системи роботи з запитами

Email-розсилка дозволяє інформувати відвідувачів, чия контактна інформація зберігається в АСПК, про:

  • Новини та нові заходи
  • Спеціальні умови та можливості, які пропонує заклад
  • Проводити кампанії по збору коштів

Важливо! Необхідно отримати згоду відвідувача на отримання інформаційних листів від закладу.

Система роботи з запитами — інструмент, який застосовується для організації комунікації та контролю якості вирішення проблем відвідувачів. Застосування інструменту дозволяє:

  • Зменшити час на вирішення проблем відвідувача
  • Зберігати історію комунікації по кожному запиту
  • Накопичувати статистику по типам проблем, з якими стикаються відвідувачі

Інтеграція з системами веб-аналітики

Системи веб-аналітики дозволяють відслідковувати поведінку відвідувачів вашого сайту. Інтеграція системи аналітики з АСПК дозволяє дізнатися:

  • Скільки відвідувачів сайту почали оформлювати замовлення, але не завершили
  • Скільки відвідувачів сайту оформили замовлення
  • З яких сайтів перейшло найбільше відвідувачів, які придбали квитки
  • Вартість залучення одного покупця за допомогою різних джерел прямої реклами

Серед всіх існуючих систем веб-аналітики важлива інтеграція з двома:

  • Google Analytics
  • Facebook Pixel

Це лише основні функції, на які варто звернути увагу при виборі системи АСПК для музею. Кожна реалізація програмного забезпечення з автоматизації продажу квитків має свій набір унікальних функцій, переваг та недоліків.

Остаточний вибір залежить від особливостей роботи конкретного закладу культурної спадщини.

Залишити коментар