запуск та впровадження

Електронний квиток очима відвідувача

Планування візиту

Існує кільканадцять причин, які спонукають людину до відвідування музею, але в більшості випадків фундаментальним мотивом є бажання урізноманітнити своє дозвілля або дозвілля своєї родини.

Планування візиту починається з відвідування веб-сайту музею — відвідувач шукає інформацію про режим роботи та вартість квитків.

І саме на сторінках веб-сайту, отримавши вичерпні відповіді на свої питання, відвідувач приймає остаточне рішення — йти чи ні.

Якщо рішення позитивне, в залежності від споживацьких звичок можливі два варіанти розвитку подій:

  • відвідувач відкладе купівлю квитка до моменту прибуття до музею
  • відвідувач придбає квиток негайно, на сайті

В останньому випадку починається процес придбання електронного квитка.

Придбання електронного квитка

В залежності від конкретної версії автоматизованої системи продажу квитків, яку використовує музей, деталі оформлення замовлення можуть відрізнятися, але всі АСПК використовують один і той самий алгоритм.

В цьому тексті для ілюстрації використовується алгоритм оформлення замовлення АСПК «Івент: Музейний електронний квиток».

1. На сайті музею відвідувач, який вирішив оформити електронний квиток, натискає на кнопку «КВИТКИ ОНЛАЙН» чи «ПРИДБАТИ КВИТКИ». Як правило, вона розташована у верхній частині сайту та оформлена помітно.

Музей образотворчого мистецтва (Більбао, Іспанія)
Музей мініатюр (Гамбург, Німеччина)
Музей Jacquemart-André (Париж, Франція)

2. Натиснувши на кнопку, відвідувач потрапляє на сторінку АСПК. На ній розміщено повний асортимент квитків та додаткових послуг музею. Саме тут відвідувач формує своє замовлення.

Дубенський замок (Дубно, Україна)

3. Якщо в структурі музею є філії та відокремлені відділи, то на сторінці АСПК буде розміщено перелік локацій або додаткових заходів, на які можна оформити квитки.

Заповідник «Гетьманська столиця» (Батурин, Україна)

4. Обравши квитки і сформувавши замовлення, відвідувач переходить на сторінку, де заповнює свою контактну інформацію: прізвище, телефон та email.
5. Після цього він переходить на сторінку платіжної системи, де здійснює оплату за допомогою банківської картки.
6. Після успішної оплати платіжна система перенаправляє його на сторінку замовлення. На цій сторінці він має змогу зберегти файли електронного квитка на свій телефон або комп’ютер.
7. Файли з електронними квитками автоматично надсилаються відвідувачу на email, який було вказано при оформлені замовлення.

Перевірка квитка

1. В залежності від правил, які встановив заклад, відвідувач має показати електронний квиток на мобільному телефоні або ж роздруківкою, на папері.
2. Контролер зчитує унікальний ідентифікатор квитка (QR або штрих код) за допомогою спеціального пристрою — валідатора. В ролі валідатора можуть виступати турнікети, які інтегровані з системою АСПК.

Турнікети-валідатори в музеї Ватикану

3. Під час зчитування квитка у базі даних АСПК робиться відмітка, що відвідування по цьому квитку почалось, закриваючи можливість використати один і той самий квиток для багаторазового відвідування.
4. Відвідувач може розпочинати огляд експозиції.

 Залишити коментар