запуск та впровадження

Підготовка фото для веб-сайту музею

Фотографії для оформлення сторінок веб-сайту

Фотографії, які розміщені на сторінках веб-сайту закладу, формують емоційне враження, підсвідомо налаштовуючи відвідувача «за» чи «проти» візиту до закладу. Це не менш важлива інформаційна складова — люди, як правило, не читають довгі текстові описи, надаючи перевагу перегляду фотографій на сторінках сайту. В залежності від того, що буде на фотографіях і як вони будуть сприйматись, залежить загальне сприйняття закладу в очах потенційних відвідувачів.

Найпоширеніші проблеми з фотографіями на сайтах українських музеїв:

  • Маленький розмір. Якщо на фотографії нічого не можна роздивитися, то немає сенсу її публікувати. Як правило, ця проблема виникає через застаріле програмне забезпечення, яке автоматично зменшує розмір будь-якої завантаженої фотографії.
  • Розмите або нечітке зображення. Як правило, проблема виникає через відсутність хорошої фототехніки для фотозйомки.
  • Присутність у кадрі зайвих деталей. Старі стільці, столи, особисті речі співробітників не додають привабливості.
  • Відсутність підписів до фотографій.

Залучення до фотозйомки професійних фотографів може змінити на краще ситуацію з якістю фотографій, проте це не завжди є можливим або доцільним з економічної точки зору. Тому у більшості випадків лишається сподіватись на допомогу волонтерів або ж на якісну фотозйомку силами співробітників.

І хоча вартість професійної фототехніки лишається високою, зараз доступні бюджетні смартфони з камерами для інтер’єрної та репортажної фотозйомки. Якщо у музею виникає регулярна потреба проводити фотозйомку, то варто приділити увагу навчанню відповідальних співробітників цій техніці.

Чудовий приклад використання фото високої якості. Головна сторінка сайту музею Палацу короля Ніколе, Чорногорія.

Рекомендації щодо використання фотографій при оформленні сторінок веб-сайту:

  • Головна сторінка — має містити щонайменше три фотографії великого розміру, які максимально ефектно презентують заклад. Щонайменше на одній фотографії має бути зображено екстер’єр закладу / фасад будівлі.
  • Новини та статті — всі текстові матеріали мають бути ілюстровані щонайменше однією фотографією чи малюнком. Ідеальним для сприйняття тексту є наявність однієї фотографії на кожні 3 — 5 абзаців тексту (7 — 10 речень). Для матеріалів обсягом менше 100 слів цілком достатньо однієї фотографії. Обов’язково використовуйте щонайменше одну велику тематичну фотографію для новин про: початок нового сезону, запуск нового туристичного продукту (екскурсії, маршруту тощо) або оновлення в закладі (нові експонати, оновлення експозиції).
  • Опис екскурсій / спеціальних туристичних продуктів — як мінімум одна презентабельна фотографія.
Художній музей Мімара, Хорватія. Головна сторінка сайту.

Технічні вимоги до фотографій

  • Фотографії, які використовуються для дизайнерського оформлення, мають мати мінімальний розмір у 2000 пікселів по меншій стороні.
  • Фотографії, які використовуються для ілюстрування новин та текстових матеріалів, мають мати мінімальний розмір у 1000 — 1200 пікселів по ширині.
  • Для стрічки новин чи фотогалереї варто використовувати фото в одній пропорції: вертикальні, горизонтальні або квадратні.

Загальне правило щодо застосування фотографій — краще розмістити меншу кількість фото, але обрати лише цікаві та якісні.

Фотографії для постів у соціальних мережах

Головне завдання фотографії у соціальних мережах — виділити допис у стрічці, яку безперервно гортає користувач, зацікавити його та змусити прочитати. Відповідно, якість та розміри фотографій грають набагато меншу роль, ніж враження від неї, що передає задум та ідею.

Як правило, для дописів з промоцією заходів використовується підготовлена афіша. Для дописів з приводу подій та ювілеїв — колажі, а для легких, розважальних матеріалів — меми або фотографії з жартами.

Пост у Facebook Національного культурно-мистецького комплексу Мистецький арсенал
Залишити коментар