Автоматизована система продажу квитків та електронний квиток це не тільки сучасна цифрова інфраструктура для музею, але й потужний інструмент для диджиталізації бізнес-процесів закладу.
Автоматизація бізнес-процесів
Безпосередніми перевагами впровадження АСПК в роботу музею є:
1. Автоматизація обліку квитків, відвідувачів та відвідувань
2. Автоматизація планування проведення екскурсій та групових відвідувань
3. Збільшення відвідуваності за рахунок ефекту «імпульсивної покупки»
4. Можливість гнучко керувати потоком відвідувань
5. Зменшення навантаження на касову зону
Реклама та просування в Інтернеті
Оскільки електронний квиток — це можливість купити квиток “тут і зараз”, то з’являється потужний потенціал у Інтернет-просуванні закладу:
1. Підвищується ефективність просування в Інтернеті. Ефективність інтернет-реклами та просування найвища, якщо після контакту з рекламою потенційний відвідувач може одразу придбати квиток.
2. Інструмент оцінки ефективності просування в Інтернеті. За допомогою АСПК можна визначити, скільки квитків було придбано через соціальні мережі, скільки безпосередньо через сайт, а скільки відвідувачів привела платна реклама.
Інструмент для підвищення розміру середнього чеку
Потенційно відвідувачі готові платити не тільки за вхідний квиток, але й за додаткові послуги. АСПК надає механізм інформування та продажу додаткових послуг. Це може бути:
1. Продаж покращених послуг (up-sell): як єдиний квиток, так і, в першу чергу, обслуговування для невеличких груп неорганізованих туристів.
2. Продаж додаткових послуг — екскурсійного обслуговування, професійної фотозйомки, аудіогіда тощо.
Використання сучасних технологій взаємодії з клієнтом (CRM)
Створюються передумови для переходу на сучасні технології по взаємодії з клієнтами (CRM) — формується база відвідувачів (клієнтів), яка стає суб’єктом рекламної та маркетингової активності музею.
Активізація роботи з аудиторією навіть за допомогою тільки традиційних інструментів, таких як:
- email-розсилка
- таргетована інтернет-реклама
призводить до суттєвого підвищення відвідуваності заходів, які проводить музей, та збільшує частоту повторних візитів. Особливо, якщо рекламна активність підтримується заходами по оновленню постійної експозиції.
Це дуже важливо, адже один з фундаментальних принципів маркетингу каже, що повторні продажі існуючому клієнту вимагають менших зусиль та витрат, ніж залучення нового клієнта.