запуск та впровадження

Що потрібно від закладу для впровадження

Крім переваг від впровадження АСПК та електронного квитка в роботу закладу є ще як матеріальні, так і нематеріальні затрати. Зважене рішення щодо впровадження можливо прийняти лише оцінивши задачу не тільки зі сторони переваг, але й затрат на її впровадження та обслуговування.

На сьогодні впровадження електронного квитка не вимагає особливих фінансових ресурсів і доступне будь-якому закладу.

Програмне забезпечення

Єдине спеціальне програмне забезпечення, яке потребує електронний квиток — це автоматизована система продажу квитків (АСПК). Детальні вимоги для вибору такої системи розглянемо далі, у відповідному розділі.

Обладнання

Мінімальні вимоги:

  • Для роботи з системою підходить будь-яке робоче місце, обладнане ПК та доступом в Інтернет. За відсутності такого робочого місця — його необхідно створити.
  • Кожну точку перевірки квитків необхідно забезпечити пристроєм для перевірки квитків (валідатором) та стабільним доступом в Інтернет.

При автоматизації продажу квитків у касі додатково знадобиться:

  • Робоче місце касира — персональний комп’ютер
  • Принтер для друку квитків

Бізнес-процеси

Впровадження електронного квитка практично не впливає на поточні бізнес-процеси закладу, за виключенням роботи каси. Всі основні процеси, що відбуваються в музеї, не змінюються, лише додаються нові.

Два нових бізнес-процеси, напряму пов’язані з випуском та реалізацією квитків:

  • Продаж електронного квитка та екскурсійного обслуговування он-лайн
  • Перевірка електронного квитка

Для обслуговування продажу електронного квитка виникають ще три допоміжних бізнес-процеси з підтримки відвідувачів:

  • Робота з запитами на повернення коштів за невикористані квитки
  • Робота з запитами про технічні проблеми (відвідувач не отримав чи загубив свій електронний квиток)
  • Робота з інформаційними запитами — відповіді на загальні питання відвідувачів

Повний перелік всіх бізнес процесів наводиться у відповідному розділі.

Посадові обов’язки

Впровадження нових бізнес-процесів вимагає доповнення посадових обов’язків співробітників, які задіяні в роботі АСПК та обслуговуванні електронного квитка. Умовні посади, для яких необхідно запровадити нові посадові обов’язки, наступні:

Адміністратор

  • Контролює актуальність та оновлює інформацію у АСПК
  • Забезпечує вирішення всіх запитів відвідувачів
  • Формує звітність по продажам та відвідуваності

Касир-контролер

  • Перевірка електронних квитків
  • Перша лінія вирішення проблем відвідувачів

Бухгалтер

  • Контролює надходження коштів на розрахунковий рахунок підприємства відповідно до кількості проданих квитків
  • Виконує повернення коштів

Загалом впровадження АСПК та електронного квитка не вимагає додаткових помітних ресурсів, як матеріальних, так і витрат робочого часу співробітників. Доступність цифрової інфраструктури дозволяє впровадити її у будь-якому закладі.

Залишити коментар