Питання повернення квитків регулюється «Інструкцією про ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах». Інструкція передбачає необхідність повернення коштів лише у випадку скасування заходу з боку закладу.
У правилах необхідно описати:
- Умови повернення квитків з відкритою датою. Загальноєвропейська практика свідчить, що кошти за квитки з відкритою датою не повертаються, оскільки відвідувач може скористатися квитком у будь-який день, або передати його іншій особі.
- Умови повернення коштів за екскурсійне обслуговування. Загальноєвропейська практика — повернення коштів відбувається лише у випадку, якщо екскурсія не відбулася з вини музею (не було доступного екскурсовода або інші причини з вини музею) протягом визначеного інтервалу з запланованої дати відвідування.
- Умови повернення вхідних квитків з датою входу. Загальноєвропейська практика — кошти за квитки не повертаються, але допускається зміна дати відвідування.
- Умови повернення коштів за квитки на заходи, які організовує заклад, повністю підпадають під умови, описані в Інструкції — єдиною підставою для повернення коштів є скасування заходу музеєм.
Окремо необхідно описати порядок дій, якщо відвідування буде скасовано через введення урядом карантинних заходів в регіоні (або інших форс-мажорних обставин), де розташований музей — визначити порядок повернення коштів чи можливість переносу заходу / відвідування.
І останній пункт — порядок повернення коштів. Необхідно описати:
- Куди має звернутися відвідувач та яку інформацію повинен надати, аби створити запит на повернення коштів
- В які терміни обробляється заявка і в які терміни виконується повернення коштів
- Обов’язково необхідно зазначити, що повернення відбувається на ту банківську карту, з якої була здійснена оплата, і повертається лише вартість квитків, без банківських та інших комісій та зборів.