запуск та впровадження

Інформація для відвідувачів музею

Промоційні матеріали мають зацікавити потенційного відвідувача та спонукати його до візиту. Як тільки вони виконали своє завдання і відвідувач прийняв рішення про візит, у нього одразу виникає декілька прагматичних питань:

  • як працює замовлення екскурсії
  • чи можливо перенести відвідування на інший час
  • які умови повернення коштів, якщо відвідування було скасовано
  • та інші.

Якщо потенційні відвідувачі не знаходять відповіді на свої питання, то в кращому випадку вони телефонують / пишуть в музей. У гіршому випадку — взагалі не задають свої питання і при будь-яких сумнівах відмовляються від візиту.

Аби уникнути цієї ситуації, варто підготувати кілька документів та розмістити їх на веб-сайті. У європейських музеях часто роблять окрему інформаційну сторінку, на якій розміщують найпоширеніші питання та відповіді на них.

Три переваги інформаційної сторінки:

  • Відвідувач має змогу прочитати додаткову інформацію про відвідування, отримавши відповідь навіть на ті питання, які він ще остаточно не сформулював
  • Зменшується навантаження на співробітників, на комунікацію з відвідувачами з організаційних питань
  • Відвідувач гарантовано отримає відповідь на питання

Приклади питань, які цікавлять відвідувачів музеїв:

  • Чи можу я розплатитися банківською картою в касі музею?
  • Чи необхідно роздруковувати електронний квиток?
  • Я сплатив кошти за квиток, але він не надійшов на електронну пошту
  • Я намагаюсь оплатити квиток онлайн, але оплата не відбувається
  • Чи можу я перенести відвідування на інший день / час?
  • Чи можна перенести екскурсію на іншу дату / час?
  • Я оплатив екскурсію. Де мене буде чекати екскурсовод?
  • Якщо я спізнився, чи зможу я потрапити в музей в інший час?
  • Я замовив екскурсію. Де мене буде чекати екскурсовод?
  • Я хочу, щоб до нашої групи не приєднувалися інші відвідувачі. Чи можлива індивідуальна екскурсія?
  • Який мінімальний розмір групи для проведення екскурсії?
  • Чи є спеціальні дитячі екскурсії для школярів від 7 до 10 років?
  • Чи є безкоштовний вхід для дітей? До якого віку?
  • Хто має право на відвідування за пільговим квитком?
  • Які документи необхідно мати при собі?
  • Чи працюють туалети для відвідувачів музею?
  • Чи є якісь додаткові зручності для відвідувачів?
  • Чи є поряд парковка для авто?
  • Чи дозволена фото- та відеозйомка в музеї?
  • Чи доступний музей для відвідувачів на колясках?
  • Чи можливо замовити аудіогід в музеї?
  • Якими мовами доступне екскурсійне обслуговування?
  • Чи дозволено вхід до музею з дитячими колясками?
  • Як довго можна знаходитися в музеї протягом дня?
  • Чи є безкоштовний WiFi?
  • Чи проводяться заходи для дітей?
Сторінка допомоги музею природознавства, Південний Кенсінгтон
Сторінка допомоги художнього музею, Портленд
Залишити коментар