Промоційні матеріали мають зацікавити потенційного відвідувача та спонукати його до візиту. Як тільки вони виконали своє завдання і відвідувач прийняв рішення про візит, у нього одразу виникає декілька прагматичних питань:
- як працює замовлення екскурсії
- чи можливо перенести відвідування на інший час
- які умови повернення коштів, якщо відвідування було скасовано
- та інші.
Якщо потенційні відвідувачі не знаходять відповіді на свої питання, то в кращому випадку вони телефонують / пишуть в музей. У гіршому випадку — взагалі не задають свої питання і при будь-яких сумнівах відмовляються від візиту.
Аби уникнути цієї ситуації, варто підготувати кілька документів та розмістити їх на веб-сайті. У європейських музеях часто роблять окрему інформаційну сторінку, на якій розміщують найпоширеніші питання та відповіді на них.
Три переваги інформаційної сторінки:
- Відвідувач має змогу прочитати додаткову інформацію про відвідування, отримавши відповідь навіть на ті питання, які він ще остаточно не сформулював
- Зменшується навантаження на співробітників, на комунікацію з відвідувачами з організаційних питань
- Відвідувач гарантовано отримає відповідь на питання
Приклади питань, які цікавлять відвідувачів музеїв:
- Чи можу я розплатитися банківською картою в касі музею?
- Чи необхідно роздруковувати електронний квиток?
- Я сплатив кошти за квиток, але він не надійшов на електронну пошту
- Я намагаюсь оплатити квиток онлайн, але оплата не відбувається
- Чи можу я перенести відвідування на інший день / час?
- Чи можна перенести екскурсію на іншу дату / час?
- Я оплатив екскурсію. Де мене буде чекати екскурсовод?
- Якщо я спізнився, чи зможу я потрапити в музей в інший час?
- Я замовив екскурсію. Де мене буде чекати екскурсовод?
- Я хочу, щоб до нашої групи не приєднувалися інші відвідувачі. Чи можлива індивідуальна екскурсія?
- Який мінімальний розмір групи для проведення екскурсії?
- Чи є спеціальні дитячі екскурсії для школярів від 7 до 10 років?
- Чи є безкоштовний вхід для дітей? До якого віку?
- Хто має право на відвідування за пільговим квитком?
- Які документи необхідно мати при собі?
- Чи працюють туалети для відвідувачів музею?
- Чи є якісь додаткові зручності для відвідувачів?
- Чи є поряд парковка для авто?
- Чи дозволена фото- та відеозйомка в музеї?
- Чи доступний музей для відвідувачів на колясках?
- Чи можливо замовити аудіогід в музеї?
- Якими мовами доступне екскурсійне обслуговування?
- Чи дозволено вхід до музею з дитячими колясками?
- Як довго можна знаходитися в музеї протягом дня?
- Чи є безкоштовний WiFi?
- Чи проводяться заходи для дітей?