запуск та впровадження

Розміщення інформації про нові заходи

Анонсування проведення нового заходу відбувається на всіх доступних каналах комунікації:

  • Опис заходу розміщується на власному веб-сайті
  • Створюється подія на сторінці у Facebook / робиться пост в Instagram
  • В новинах публікується анонс події
Музей Гуггенхайма (Нью-Йорк) розміщує новину про відкриття виставки на власному сайті, у Твітері, Фейсбуці та на каналі Телеграм. У кінці кожного допису додається посилання на купівлю квитків онлайн.

Після впровадження електронного квитка необхідно внести зміни в порядок анонсування:

  • Спершу в АСПК створюється новий захід та квитки на нього
  • В описі заходу обов’язково необхідно зазначити посилання на сторінку продажу квитків
  • На сторінці події у Facebook обов’язково заповнюється поле «Квитки»
  • У дописі в Instagram дається посилання на сторінку продажу квитків

Відповідальний за створення заходу у АСПК: адміністратор АСПК.

 Залишити коментар