Анонсування проведення нового заходу відбувається на всіх доступних каналах комунікації:
- Опис заходу розміщується на власному веб-сайті
- Створюється подія на сторінці у Facebook / робиться пост в Instagram
- В новинах публікується анонс події

Музей Гуггенхайма (Нью-Йорк) розміщує новину про відкриття виставки на власному сайті, у Твітері, Фейсбуці та на каналі Телеграм. У кінці кожного допису додається посилання на купівлю квитків онлайн.
Після впровадження електронного квитка необхідно внести зміни в порядок анонсування:
- Спершу в АСПК створюється новий захід та квитки на нього
- В описі заходу обов’язково необхідно зазначити посилання на сторінку продажу квитків
- На сторінці події у Facebook обов’язково заповнюється поле «Квитки»
- У дописі в Instagram дається посилання на сторінку продажу квитків
Відповідальний за створення заходу у АСПК: адміністратор АСПК.